Een mooi divers team met nieuwe en bekende kandidaten

Zaterdag 13 januari 2018 is er door de huidige fractie, nieuwe fractie en bestuur gewerkt aan de afronding van het verkiezingsprogramma en ook heeft de campagnecommissie het campagneplan gepresenteerd. Tijdens een gezellige nieuwjaarsreceptie in Antares is de start van de campagne ingeluid. Binnenkort leest u meer hierover op deze website. Een van de afspraken is dat we vanaf heden werken met een gezamenlijke website en dat fractieberichten niet meer gepubliceerd worden op de eigen website van de PvdA en GroenLinks m.u.v. specifieke landelijke partij informatie.  Het verkiezingsprogramma wordt binnen 2 weken op deze website gepubliceerd.

potentiele-nieuwe-fractie3

Onze kandidaten vlnr met nummers kandidatenlijst: Leo Lindhout (9), Fenneke van der Vegte (5), Riet Koetsenruijter (8), Marcel Sturkenboom (1 lijsttrekker), Erik van Beurden (3 wethouder), Like van der Ham-van Hulten (2), Denise Houtveen (4), Frans Anten (6) en Erwin Bruinsma (7).